söndag 10 juli 2011

2 inlägg...

Hallå där bloggen!
Hade massa problem med bloggen igår.. Kunde inte lägga in nånting alls.. :S
Idag blir det därför 2 inlägg i bloggen..
1 med text och 1 med bilder.
När jag har lagt in bilderna så kan jag inte skriva.. och har jag skrivit innan så trycks tecknen ihop och blir en enda lång radda.... :( *morr*
I förrgår va jag, mamma och hundarna nere i Falkenberg, Skrea, o hälsade på.
Mormors syster med familj har ju en sommarstuga där nere..
Mormor har varit där ett par dagar nu, och vi hade lovat att köra hem henne därifrån... Därav besöket... :)
Så bilder från Skrea kommer alltså upp i nästa inlägg...
Igår har vi fixat med ljusrampslisten..
Blev SUPER bra!! :D
Kommer upp bilder på det i nästa inlägg också.. :)
Sen har vi promenerat med hundarna lite grann också... :)
Så nu sitter jag här i soffan o laddar inför en lång jobbvecka..! *uuuuuhhhh*
Tycker ju om att jobba o känna mig nyttig, men jisses va gott det är o va ledig! :D
Nu har jag precis kommit hem från jobbet.
Har varit ute med hundarna en sväng, så nu blir det strax lite lunch.. :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar