tisdag 19 juli 2011

Äntligen!

Äntligen är det Tisdag!!!
Och i morgon är jag ledig! SOVMORGON!! *weeeiiihooo*

Som jag har sagt innan så älskar ju ju mitt jobb och jag älskar mina fina kollegor.
Men att gå upp klockan 01:40 varje dag älskar jag INTE!
Rent ut sagt så hatar jag det!
Visst är det skönt att få komma hem tidigt varje dag.
Men att gå och lägga sig när solen lyser in i sovrummet klockan 20:00 på kvällen är inte roligt!
Inte heller är det så roligt att gå upp när det är mörkt ute..
Allt blir ju helt omvänt.
Sov när solen skiner och gå upp när det är mörkt..
Det är synd att vi inte kan börja runt 05:00 istället..
Men då skulle vi aldrig hinna med o baka allt tills vi öppnar.. :)

Som idag är jag glad..!
Är ju som sagt ledig i morgon!
Så ikväll blir det myskväll med Tacos och film för min del!
I love it! :D

Så önskar er eb fin dag och kväll!
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar