lördag 2 juli 2011

Härliga Lördag..

Idag är det lördag.. och vi är redan inne i Juli månad!
Tiden går sjukt fort, och nu har nästan halva sommaren snart gått.. :)
Fast det känns ju inte riktigt så på vädret.
Man väntar och väntar på den där solen.. och den där värmen, som gör att man kan åka ner till stranden och gotta sig.. :)

Idag har jag jobbat igen.
Gick jätte smidigt, och vi hade inte så mycket att göra faktiskt... :)
Så jag kunde stämpla ut klockan 8:00.
Mötte upp mamma och Viktor på Coop där vi handlade lite mat.
Åkte till Lindar`n där vi köpte ny gräsklippare, då den andra gått sönder...
Sen hemåt.

Promenad med hundarna, och sen vid halv 1 kom underbara Maria o hälsade på... :)
Ville titta på den lille... ;)
Massa prat och fika, och nu, 1½ timme senare, så har hon precis åkt..
Den stackaren skulle till jobbet nu... NU!!
Fy fanken för o börja jobba klockan 15:00....
Orka hitta på så mycket INNAN jobbet... och orka definitivt inte göra nått EFTER heller.. *suck*
Jag är faktiskt hel nöjd med mina tider, när jag ser hur andra jobbar.. :)

Tänkte se om jag kan slänga in lite bilder från gårdagens bus med jyckarna...
Va ju första gången som Tyson va här nere hos oss i flera timmar...
Mengör ett till inlägg med bara bilderna tror jag..
Texten blir så konstig när jag lägger upp bilder i samma inlägg som texten..... :(

Ha en fin dag!!
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar