torsdag 30 juni 2011

Fredagsmys!

Idag är det fredag och jag är ledig.. :)
Jobbade för Maria i Onsdags, så som tack för hjälpen så fick jag hennes lediga fredag.. :)
Så idag blir det fredagsmys med hundarna hela dagen. :)

Skall åka med mamma in till Jula och till Allt i bil en sväng nu på förmiddagen.
Sen när vi kommer hem skall jag ha Tyson ett par timmar till de övriga i familjen Wallborg kommer hem.
Viktor är ju visserligen hemma nu under hela dagen..
Så han skall passa Tyson under "shoppingtimmarna".

Han är ju inte så värst sugen på det här med hund egentligen, utan det är mest jag, mamma och Robin som är det. Men för att det här skall funka, så måste han vara med o bidra han också..
*stackaren*

Men men.. jag tror att det kommer bli toppen bra det här..!
Vi är allihop redan kära i honom faktiskt.. :)
Även Rambo och Zillah.. :D

Maria: Självklart får du det!! :D Riktig vildbatting!! ;)

Nää.. nu är det dags att sätta lite fart..
Har precis ätit frukost och varit ute på en sväng med hundarna.
Så nu blir det snabbdusch, sen bär det iväg..

Ha en toppen fin dag!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar