lördag 25 juni 2011

Trevlig helg!

Nu är klockan 07:02, och det är söndag...
Det har varit en jätte trevlig helg!

IFredags va jag ju nere i Frillesås och firade midsommar med Maria, Anders, Daniel, Robban, Theres, Johanna, Andreas, Therese, Tommi, Jonathan och Lukas.
Hade en grymt trevlig och rolig kväll!
Blev ganska lungt med grillat, massa prat, musik, sång, gitarr och skratt.
Verkligen en jätte härlig midsommar med grymt fina vänner! :)

Igår kväll va jag inne i Kungsbacka med Fina Becka och Underbara Louise!
Käkade på Harry´s tillsammans med Becky, Kristian och Erik..
Jätte mysigt och väldigt god mat! :)
Dock måste jag ändå få klaga på servicen....
Vilka orutinerade servitriser!!
Jisses, säger jag bara......

Gick vidare till Pepe´s en sväng och sen bort till Square..
Åkte hem runt 23-tiden...

Tusen tack alla inblandade för en riktig toppen helg!!
Det var helt klart den bästa midsommarhelgen på flera flera år!! :)
Nu har jag inte så mycket att skriva..
Måste fylla på koffeinnivån...;)
Cýa!
Haajdöö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar