fredag 17 juni 2011

Soff-mys!

Idag är det Fredag, men det blir stillsamt för min del..
Skall ju faktiskt jobba i morgon.. :)
Så ikväll skall jag inta soffläge, och mysa framför TV`n.
Skall nog se om jag kan ta hand om tvätten som jag tvättade förra helgen... *S*

Sen får man kanske gratulera bloggen, till den 100:de inlägget för iår..
Inte dåligt, inte!

Hade mycket att göra på jobbet idag..
2 x Vetedeg... DÅ vet man att det är SOMMAR!

Snart är det ju midsommar också..
Helt galet vad tiden går fort..!

Är ju våran del av området som har hand om skiten i år..
Så troligtvis blir det att stå i caféet o sälja kaffe o kakor... *uuuhhh*
Tycker verkligen inte om det där med midsommar firande..
Inte det där påtvingade iallafall..

Har inte varit nere på ängen mer än max 20 min de senaste 8 åren.
Det känns som om det där med ringdans, lotter, fika i gräset och vita kläder hör till barnfamiljerna och de traditionsälskande gamlingarna..
Men men... Är väl bara att bita ihop...
Undra om det går bra om man kommer i pyjamasbyxorna eller dom slitna svarta sunkisarna? ;)
Det är ungefär vad jag känner för att ha på mig..
Skall ju jobba på morgonen där också ju..
Så kommer vara sådär lagom fräck på kvällen, om jag skall stå o kränga kaffe o kakor hela dagen..
Kommer antagligen att vara en surpuppa hela dagen..

Sen vet jag inte riktigt vad som händer på kvällen.. Tänkte nog att jag skall hänga med Maria och hennes underbara familj.. Men får se vad dom har för planer..
Har jag krängt kakor, är jag kanske så trött att jag inte ens orkar åka nånstans..!?

Vad skall ni hitta på för kul på midsommar?

Puss o kram





1 kommentar:

  1. Jag hade ev planer på att dra till Baden och träffa Rhodos och dansa till dem En kväll som denna då blir det midsommardagen för midsommarafton blir varberg med fam och sambo,,,,

    Sugen på åka med hör av dig

    SvaraRadera