tisdag 28 juni 2011

Snabb uppdate..

Hallå där bloggen!
Idag är det redan Tisdag igen.
Dagarna rullar på... :)
Idag är det galet fint väder ute dessutom!!!
Borde egentligen ha åkt ner till stranden, men skall ju på hundkurs med Zillah lite senare ikväll.
Så kände att jag behövde vila inför den.
Den är ju slut 19:15, så jag är inte hemma förän 19:45.
Sen måste man varva ner en stund innan jag kan somna.
Så då tänkte jag att det va bra att ha sovit nån timme innan det.. ;)

Försov mig ju i morse..
30 min!!!
Inte för att jag på någotvis kom försent till jobbet, men hundarna blev ju helt klart lidande..
Ingen frukost innan jobbet blev det heller...
Vaknade 02:15... Då brukar jag åka hemifrån....
02:30 rullade bilen hemifrån.. Då brukar jag köra ut på motorvägen... *ujujuj*
Men jag hann i tid iallafall.. :)
Tur att jag har sån snabb racerbil! ;)

Imorgon är stranden inplanerad under dagen..
Tänkte packa ihop mig när jag kommer hem, ta med jyckarna kanske, och susa ner till havet..
ligga och njuta i solen ett par timmar.. BADA!!!!!! :D

Hoppas att det blir sånt här toppenväder på Fredag också..
Då är ju jag ledig! :D
Då blir det halt klart stranden för min del! :D

Söndagen och Måndagen finns det inte så mycket att säga om..
Söndagen bestod mest av soffmys och måndagen av jobb och mys med hundarna..

näää.. om man skulle ta o sätta lite fart.. :D
Cýa!
Haajdöö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar