måndag 6 juni 2011

Fantastisk helg!

Denna helgen har faktiskt varit helt fantastisk!!
Vilket väder alltså!! :D

i Fredags var jag på myskväll hemma hos underbara Maria!
Åkte dit så att jag var där vid 16-tiden.
Gick en liten pytte sväng med hundarna, fixade med sallad, potatis o.s.v..
Hade en riktig toppen kväll!!
Massor med god mat, massor med skratt och massor med prat!
Hur underbart som hellst..! :D

på lördagen var det jobb på morgonen, sen vid 12-tiden kom Mr T.
Satt och pratade en stund, fixade fika och sedan tog vi med oss hundarna ner till stranden.
Vi hängde nog på stranden i 4 timmar... 4 timmar fyllda med massor av bus och lek med hundarna, fika och skratt.
Begav oss sen hemåt för att fixa middag.. :)
Grillat med massa tillbehör.. :D MUMS!!!!
Mamma fick också middag.. :D Hon va ensam hemma och vi hade massor med mat.. :D
Hade med bakelse hem från jobbet, som vi fikade med uppe hos mamma..
Hade lite husvisning för Mr T, som bara sett köket innan...

Nån timme senare blev det film-mys framför TV´n i soffan...
Lika rolig som alltid, så somnade jag innan förtexterna ens hade rullat undan.. ;)

Söndagen bestod av nästan samma..
Käkade frukost vid halv 10..
Åkte med mamma till Millessons och köpte blommor till altanen..
Planterade lite, sen stranden....!!! :D
Hade en super mysig dag, utan hundarna... :)
Fick till och med badat!!
Massor med prat, fika och goa skratt var hela helgen fylld med faktiskt!!
Ännu en grymt mysig helg tillsammans med Mr T..
Taaaack! :D

Idag är det Måndag, och jag har jobbat..
jobbar imorgon också, sen är jag ledig på Onsdag..
Så jobbar jag torsdag och fredag också, SEN till helgen... DÅ är jag ledig!! :D
I love it!!!

Tack o hej Leverpastej!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar