måndag 20 juni 2011

Trött måndag

Hej hej bloggen!
Idag är det riktigt segt.. Är svin trött..
Nu har jag jobbar tors, fre, lör, sön och mån..
Bara Tisdag kvar.. Sen på Onsdag är jag ledig.. *skönt!*
Har världens huvudvärk idag också..
Tror det beror på alla tankar i huvudet.. samt att det är åska i luften..

Blev inget gym idag..
Slappis jag är..
Har därimot power-walkat med jyckarna i ca 2 timmar idag. :)
Inga kolhydrater alls..
Det här blir toppen! :)

Igår började det läcka i ett rör inne i badrummet.. i komoden..
Jääääälla skit asså!
Allt med vatten i detta huset bråkar med mig.
Har ringt rörmokaren också,, men inget svar där.. :/
Har fått ställa en stor bunke där det droppar..
Den är FULL efter 8 timmar på jobbet.. *uuuuhhh*
Skall se om jag kan fortsätta jaga på gubben.

Ha det! Hajdö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar