tisdag 7 juni 2011

ledighetsfix...

Idag är det onsdag, och som vanligt, så är det min lediga dag.. :D
Har sovit ända till klockan 08:00 nu på morgonen. Det var nog helt klart välbehövligt.. :)
Har haft sån huvudvärk två dagar i rad nu.
Jag tror visserligen att det beror på väderväxlingarna..
Att det ena dagen är tryckande varm, nästa dag så är det skitväder med åska i luften...
Hade egentligen önskat att det kunde bli storm, med åska och ösregn..
Bara så att trycket i luften försvann...
Får nog ta mig ett allvarligt snack med han väder-gubben där uppe.. ;)

På dagens schema står CURTAN.
Har kommit fram till att jag skall sälja honom..
Med sorg i hjärtat måste jag säga.. :(

Så idag skall jag städa ur honom ordentligt, tvätta honom, putsa fönstren osv..

Sen blir det att röja här inne.. Tvättade en hel del igår kväll, så idag har jag massor med tvätt att ta hand om..
jaja.. inget mer att säga nu..
Take care!

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar