tisdag 21 juni 2011

Skallebank och feberfrossa..

Idag är det Tisdag.. Dagarna rullar på....

Igårkväll fick jag 38,9g feber och hade världens huvudvärk hela dagen..
Så idag har jag varit hemma från jobbet..
Tempen ligger nu på 38,0 g, och jag har feberfrossa..
Det kan ju bara betyda att febern är på väg att försvinna..!
Tur är väl det!!!

Vi har ju mycket att göra på jobbet, jag jobbar mot målet att bli miljonär.. och då funkar det ju inte att ligga hemma och vara sjuk.. Har inte tid med sånt här...!!
Det är ju visserligen bra att det kom såpass tidigt på sommaren..
Det hade varit värre o insjukna i juli.
Det funkar bara inte!!

Nu käkar jag iallafall lite piller, och håller tummar och tår att jag är helt feberfri i morgon, så att jag kan åka till jobbet på torsdag.
Hatar att vara hemma pga av sjukdom.
Har man en ledig dag så kan man ju hitta på massa grejer.. handla, umgås, göra ärenden.
Men sjukdagar så har man ingen som hellst ork eller lust att göra nånting..
Sov hela natten och vaknade halv 9..
Promenerade med hundarna.
Kom hem, drack lite kaffe och satte mig i soffan med en filt..
Vaknar klockan 13:00..
Har då sovit i ca3 timmar.. :S *uuuhhh*

Var ju hundra år sen jag sov så här mycket känns det som..
Jaja.. Nog med gnäll för idag..

Take care!
Hajdö!

1 kommentar:

  1. Krya på dig gumman! Lukas hade också varit lite småkass ikväll så vi får väl se om jag ska jobba imorgon bitti. kram så hörs vi!

    SvaraRadera