onsdag 15 juni 2011

ledighet..

Idag är det Onsdag, och jag är ledig igen..
Hur skönt som helst!!

Ledsen att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag nu..
Har haft saker att göra och sen har jag inte haft nån vidare lust heller.. :)

I Fredags var jag ju på tjejkväll hos Jannike.
Grillade lite, massa prat och många goa skratt! Tack!!

i Lördags var jag och mamma borta hos Olsson/Pettersson på kalas..
Kenta fyllde år, så vi var där och firade honom lite.. :)
Tacobuffé, jordgubb/rabarberpaj, massa skratt, roliga historier och prat!
En jätte trevlig kväll, med massa goa människor! Tack!

I Söndags kom Dennis hit o hjälpte mig med kranen och gräsklipparen..
Vilken GULDKLIMP han är ändå!! :D
Mamma ryckte ju av snöret när hon skulle starta gräsklipparen, men det fixade Dennis..
Sen läckte min kran här inne i köket.. Det fixade han det också..! :D
TUSEN TACK!!

Sen lite senare kom mormor hit på besök.
Käkade middag och fikade med jordgubbar o glass.. :)
Körde hem henne till partille, och i samma sväng hämtade jag upp Mr T på centralen..
Han hade varit på Sweden Rock sen Torsdagsmorgonen..
Men så ville han följa med hem till mig..!! :D *MYSPYS*

Han har varit här sen i Söndagseftermiddag... :)
Låna Ibitzan till och från jobbet på måndag och tisdag..
Och igårkväll efter kursen så körde jag hem honom till sig..
Har haft några väldigt mysiga dagar med honom.. Tack så mycket! :)

Idag blir det ett besök på Allt i Bil för o betala tillbaka en innestående skuld till dom.
Sen ikväll blir det möte på rådhuset för vägföreningarna här.
Skall bli lite spännande o höra hur alla slåss och bråkar... ;)
Mig är det ingen som lyssnar på... "är ju bara ett barn, korkad, och fattar ingenting.." ;)

Jaja.. nu har jag inte så mkt mer att berätta.. Men vi hörs ju en annan gång.. :)
Cýa!
Puss o kram!

1 kommentar: