onsdag 20 juli 2011

mys, middag och underbara....

Onsdag idag ja...
Och min lediga dag börjar lida mot sitt slut... :(

Gårkvällen spenderades med en kompis och lite film.
Twilight kollade vi på.. huuuu va bra den är!
Älskar den filmen faktiskt..!
lite mystik, längtan, kärlek, smärta... ja... den har det mesta som jag vill ha i en kärleksfilm..
Och Edward Cullen... Oh my god!
HONOM vill jag ha!
Vampyrer är helt klart SEXIGA! :D

blev väckt vid halv 9 i morse.
Hämtade ner Tyson och gick en promenad.
sen har det varit lugnt under dagen...
fixat lite i köket, tvättat lite, klippt gräset och läst på min bok.. (som jag förövrigt tänker berätta om i morgon)
Och nu i eftermiddag/kväll så var Louise och Rebecka här o käkade middag.
Hade jätte mysigt med massa tjöt, mat och skratt.. :)

Nu är jag nyss hemkommen efter en promenad med Johanna..
Och snart är det dags att krypa ner under täcket och krama på kudden en stund.. :)
räknat ut att om jag går och lägger mig klockan 21:00 så får jag sussa i 4½ timme innan klockan ringer igen..
Lite halv segt, men har ju som sagt svårt att sova när det fortfarande lyser om solen utanför fönstret...
"Hallå mörkläggningsgardiner!"

jaja.. nog för mig.. :)
Hejsvej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar