söndag 17 juli 2011

härlig helg...!

Då var det redan Söndag igen...
Dagarna går fort nu förtiden.. Är ju trots allt redan den 17 JULI!

Har "långvecka" denna veckan.. Vilket betyder Torsdag - Tisdag.. Så nu är det bara 2 dagar kvar innan jag har sovmorgon igen..! *Skönt*

Igår va en fin dag! Hade ruskigt tur med vädret!
Så igår eftermiddag runt 16-tiden va jag och Mattias borta på Thai Table och käkade..
Satt ute i solen och hade det super mysigt!
Var ju så längesen vi umgicks sådär.. bara han och jag...!
Det är verkligen uppskattat att få lite kvalítetstid tillsammans..
Då gör det ju liksom inget att det går så lång tid mellan gångerna...! :)

Kom hem vid 20-tiden och då blev det bums i säng.. :)
Jobbade ju i morse.. Full rulle!

Och idag, runt 15-tiden kommer Nilla, Hannu, Sandra, Malin och Stina på besök..
Skall bli roligt att se dom igen!
Va ju i påskas som vi träffades sist.
Men det blir ju lite så när dom bor i Västerås, och vi bor här på västkusten...
Ikväll blir det nog lungt för min del..
Hade egntligen tänkt åka o käka söndagsmiddag med Mattias, men har sån kalashuvudvärk, så tror nog att jag måste avboka.. :(
En "raincheck" på det med andra ord..! :)

I morgon blir det jobb..
Sen efter det så blir det dejt med Louise.. och runt 16-tiden blir det besiktning av Tyson.. :)
Eller Almdalens Urban... Som han egentligen heter... ;)

Annars så ser veckan faktiskt ganska lugn och behaglig ut för min del faktiskt..
Skall inte göra allt för mycket..
Klippa gräset, städa här hemma, bädda rent, TVÄTTA och så vidare...
Men det är ju vardagsgrejer.. :D

Näää.. nu är det dags att röra lite på fläsket här..
Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar