tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtansdag.



Tisdagen den 14 Februari 2012....
Dagens datum, och även Alla Hjärtansdag.

Har haft en hel del att göra på jobbet idag.
Tror att det blev runt 350 bakelser, 300 semlor, ett par hjärtformade tårtor, en hel del längder, massa kondisbitar och mycket annat smått och gott som sålts idag. :)
En bra <3-dag med andra ord.

Nu sitter jag här och har lite soffhäng framför TV´n innan det är läggdags.
Johanna har precis varit här o fikat en stund. :)

Fick en hjärtformad ask med jordgubbar utav mamma i <3-dag present.. :O
*mums*
Dom fick ingå i vårat fika.. Smälte lite choklad som vi doppade dom i.
Har ni fått någon present idag?

Nu närmar sig Fredag med stormsteg....

Då åker ju jag, mamma och bröderna med två kompisar till Stockholm för att åka Birka.
Fira Nilla´s födelsedag ombord på "partybåten".
Skall bli riktigt skoj faktiskt..!
Sannex spelar ju också, så det kan inte bli annat än toppen.
Skall bli jätte skoj att träffa killarna igen.
Har ju inte sett dom på jätte länge.
Och framför allt så har jag inte åkt Birka på många många år..
Var nog ganska nyfyllda 18år när jag och Maggan åkte sist.. :)

Har köpt några nya filmer (IGEN)..
Lägger upp dom i morgon med lite komentarer osv också..
Kanske skiter ni egentligen i mina filmtips..
Men har kommit på att det kan vara en bra grej att skriva om, då det ibland inte händer ett skit i mitt liv.. Inte mer än jobbet, äta middag, hundarna och sova.. ;)
Bara så att det kommer någon lite uppdate ibland iallafall.
Och kanske är det till och med så att någon får ett filmtips.. :D
Säg gärna till i såfall..
Är alltid kul att veta vad någon annan tyckte om samma film som jag sett.. :)

Ha en fin kväll! :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar