tisdag 28 februari 2012

Ideér.

På morgonen när jag åker till jobbet, så har jag alltid massor med ideér om vad jag skulle kunna blogga om när jag kommer hem.
Men när jag väl har jobbet, slutat för dagen och sedan kommit hem, så kommer jag inte ihåg vad det var som jag hade tänkt skriva om.
Och nu.. när jag väl sitter här framför datorn, så är jag helt tom i huvudet....
Inte en enda idé...
Inte ens en dålig.. :/

Det är väl därför som jag inte bloggar så värst mycket nu förtiden..
Skriver oftast mest på mina lediga dagar, på morgonen.. när alla ideér fortfarande finns kvar i skallen på mig.. ;)

I dag är det iallafall Tisdag, och i morgon är det min lediga Onsdag.
Tisdagen när faktiskt nästan den BÄSTA dagen...
Bara vetskapen om att "imorgon kan jag sova tills jag vaknar, utan klockor"..
Bästa känslan...!!

I helgen som kommer jobbar jag bara på Lördag.
Så Lördagskvällen kommer troligtvis att tillbringas med Johanna, Kicki och mamma.
Pratade om något biobesök och ute-käk..
Skall bli mycket mysigt! :)

Och sen på Måndag så drar ju min och Zillah´s agilitykurs igång..
Längtar till på måndag med andra ord!! :D

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar