söndag 12 februari 2012

Söndagshäng.

Idag har jag inte fått gjort mycket.. Inte igår heller för den delen.
Men idag har jag bara soffhängt hela dagen.
Inte gjort något vettigt på hela dagen.....

Johanna, Kicki och Johanna har varit här och fikat en sväng.

I morgon blir det jobb igen.
Fast denna veckan blir kort.. bara 3 dagar. :)
På Tisdag är det ju Alla hjärtansdag, på onsdag är jag ledig..
Sen jobbar jag på torsdag också, och på Fredag åker vi till Stockholm.

Skall möta upp Nilla, Hanno, Sandra och Malin där för att åka Birka båten.
Jag, mamma, Robin, Viktor, Joakim och Markus är det som åker.
Bilar upp, åker båten, och kör sedan hem när vi kommit i land igen.
Skall bli jätte roligt faktiskt.. :)

Så denna veckan blir det pulver för mig, så jag slipper känna mig flötig.. ;)
Det kanske inte hjälper.. men någonting borde ju hända på 1 vecka i allafall..

Jisses vad jag är osammanhängande känner jag..
Huvudet är helt tomt, och jag vet egentligen inte riktigt vad jag skriver..
Så ni får helt enkelt ursäkta mig.. ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar