torsdag 2 februari 2012

Nya..

Som ni alla kanske redan vet, så har jag en fetisch för filmer.
Att det kliar i hela kroppen när jag går förbi en filmhylla i mataffären...
Hur jag nästan börjar hyperventilera när jag går förbi en "3 för 99:-" låda.

Japp, det är Jennie i ett nötskal...

Men nu det sista så har jag ju också kollat på Tradera..
Och hur lätt är det inte att ropa hem grejer där då..!?
9-25 kr för en film.... :D
I LOVE IT!

Så nu har jag köpt mig några nya små raringar att ha i bokhyllan.
Har inte hunnit kolla på någon än..
Men jag bildar min tid... Inväntar "rätt" tillfälle.
När jag verkligen, verkligen känner för film.
Just nu har jag ju många inspelade program på boxern som jag "måste" kolla på innan.


Camilla Läckberg (isprinsessan och predikanten), The watcher, John Tucer must die,
Isprinsessan, Crank, The last airbender, Bedtime stories, Killers, Mutant
och Pathology


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar