onsdag 15 februari 2012

Lugg


Det är bara när jag har långtråkigt och är uttråkad som jag kommer på alla dumma ideér.
Som idag...
Satt och kollade på lite kort från 2008 på mig och Rambo.
Då hade jag lugg.
Så faktiskt rätt fint ut.
Så då tänkte jag att jag kanske skulle prova igen.
Sagt och gjort..
Fram med kammen och saxen.
5 minuter senare står jag och stirrar i spelgen medan hela handfatet är fullt med hår.
En sväng in i duschen...
Lite fön och plattning, sen kunde man se resultatet.
Lite mer fin puts.. bara för att mildra skadan som jag orsakat mitt fina hår...
Så nu ser jag ut så här...!

Kan säga att 2008 hade Becka klippt luggen på mig, och jag var väl sisådär 10-15 kg lättare.
Nu ser jag mer ut som en fotboll i ansiktet.
Kanske det här ger mig motivation till 100% på bantingen!?
För det här håller ju inte!!

Jaja.. gjort är gjort.. tur att det växer ut i allafall.. :)


2 kommentarer:

  1. Haha! Tack så mycket!
    Känns lite ovant än så länge.. ;)
    Men det va en kul grej iallafall.. :P

    SvaraRadera