lördag 25 februari 2012

Mycket.. som en sommardag..

 Idag hade vi mycket att göra på jobbet..
tror att jag fick ihop det till ca 30 st tårtor, bakelser, längder (vanliga och 2 olika med olika mousser), budapest och semlor såklart..
Blev en ganska lång dag kan man säga..
Slutade inte förän halv 11, då vi var tvugna att göra fler anslag (tårtbottnar).

Kul var det.. en stund i allafall.. ;)
Som en sommardag.. Och med det fina vädret vi har haft idag, kan man nästan känna att sommaren är på ingång..

Vi hade en beställning på en sån här sötnos också.
Fick bilden av kunden, och måste säga att jag blev rätt nöjd med resultatet.
Chefen fick tagit ett kort innan kunden kom och hämtade den.
Själv hann jag tyvärr inte ta någon bild, så därför lånar jag den här, eftersom det var den här bilden vi fick utav kunden. :)

Den här tårtan har http://clena.webblogg.se/index.html gjort, och jag hoppas att det var okej
att jag lånade hennes bild på den lilla sötnosen. :)
Titta gärna in på hennes blogg.
Hon har verkligen jätte fina grejer..!!! :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar