onsdag 1 februari 2012

Ledig Onsdag!

Japp.. Idag är det ledig Onsdag igen..
ÄLSKADE lediga Onsdag!
Sovmorgon är nog det bästa som finns.
En av dom iallafall..
Att få sova tills man vaknar, utan störande väckarklockor som ringer långt innan man är redo att gå upp!

Igår var jag tidig på jobbet.
Vilket betyder att jag börjar 1 timme innan dom andra, för att stara igång degar, osv, osv.
Gick jätte bra och kände att jag hade läget under kontroll.
Jag brukar ju vara tidig på mina jobbhelger, men det är ju inte samma sak som att vara tidig på en vardag. :)
Det är lite mer att tänka på, lite fler degar att köra osv..
Och så känner jag en viss tidspress att vara klar med vissa grejer innan dom andra kommer.
Men hittils har det gått jätte bra iallafall.. :)

Och igår kväll var det daags för en tur till "vaxtanten" igen...
Så sjukt otaggad var jag!!
Men men... Åker ju med K och J, vilket gör att det blir en kul grej av det hela.
Och det som faktiskt får mig att åka med är ju ändå "vaxmenyn" om jag skall vara helt ärlig.
"vaxmenyn" innebär egentligen McDonalds.. ;)
Så nu längtar jag nästan till vecka 12 då det är dags för "vaxmenyn" igen.. :P

Igår vaxade jag dock inte benen.
Nu när det är så jäkla kallt ute så behöver jag min päls på benen!
Så igår blev det att rycka bort skägget och mustachen... :)
Inte så jäkla skönt!
Men så värt det..
Det går ju galet fort när hon rycker på..
Annat än när man sitter med pincett här hemma..
Så nu är alla fjunen under hakan, på hakan och på överläppen borta!

Idag är ju lediga Onsdagen, vilket spenderas med hundarna framför TV´n.
Visserligen en del promenader, men annars bara sittande... :P

Zillah löper ju nu.. Har gjort ett tag..
Men nu "står" hon..
Vilket gör att lilla Mr T har det ganska jobbigt just nu...
*stackaren*
Så nu är Zillah instängd på övervåningen, medan Tyson rompar efter mig här nere.
Snart kommer visserligen mamma hem, så då får han gå hem till henne.
Hela mitt hus luktar ju Zillah, vilket gör det lite jobbigt för honom..
Flåsar, stirrar och är bara allmänt stressad..!

Jaja, som tur är så löper hon ju inte så ofta!

Nu skall jag åter gå till mitt TV tittande.
Fått en matlåda utav mamma, så nu behöver jag ju inte ens laga mat idag! *lyx*

Ha nu en fin dag i solen, för det tänker jag ha!
Ut på långis sen när mamma kommer hem!

Cýa!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar