torsdag 1 mars 2012

Ooj..

Helt sjukt fint väder har det varit idag..
Och vad hag Wallborg hittat på!?
jo... sovit.. :/

Sov bara 3 timmar natten till idag, så var svintrött när jag kom hem.
Luften gick ur mig totalt när jag väl kommit hem, promenerat med hundarna och käkat.
Gick upp och la mig i sängen vid 14-tiden, och vaknade av att mamma ringde o väckte mig 16:30.
Sjukt skönt att få sova en stund i allafall.
Men ujj va ledsamt när solen strålade utanför..


Hade egentligen behövt städa lite här hemma, tvätta fönstren, dammsuga.
Röja på utansidan.. på altanen, på framsidan.. ja, överallt..
Städa ur bilen och tvätta den..
Samt borsta ur hundarna..
men har jag gjort något av det där... Passat på när det är fint väder!?
Nope..
Då låg jag och sov som en liten gris..

Jaja, ibland kan man ju behöva det också..
Men hoppas på att det blir fint väder nu i helgen, för då skall det röjas till 1000!! :)

Nu skall jag häcka framför TV´n i 25 minuter till innan det är läggdags för oss igen.
Måste gå o lägga mig i tid, så jag får sovit ikapp alla timmar som jag förlorat när jag inte kommer i säng ordentligt på kvällen... :)

Ha en fin kväll!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar