tisdag 6 mars 2012

Agility steg 2.

Igår var ju jag och Zillah på Agility steg 2 på Hundens Hus.
Verkligen en jätte bra kurs!!

Vi fick lära oss massor med nya saker!
Vissa saker, som A-hindret hade vi ju redan provat innan.
Och däcket... men vi gillar inte däcket.. Zillah springer under eller vid sidan, och matte blir frustrerad eftersom hon är så snabb att jag inte hinner stoppa henne. :)

Jaja.. Övning ger färdighet!!!

Slalomen går bättre och bättre..
Zillah börjar fatta vad det handlar om, och jag är bättre på att visa vad jag vill att hon skall göra....

Idag är det ju Onsdag, och jag har min lediga dag.
Kommer nog bara slappa hela dagen...
Gå runt V-hagen med jyckarna sen är ju en del av min plan också..
Samt att tvätta och röja lite..
Förstår inte varför jag grisar ner så mycket!?

Må gott!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar