söndag 4 mars 2012

This means War..


This Means War är en amerikansk film från 2012 i regi av McG.
I huvudrollerna syns Reese Witherspoon, Chris Pine och Tom Hardy.



Igår var jag, mamma, Johanna och Kicki inne i Kungsbacka på kvällen.
Vi käkade på Tio Pepe och fortsatte sedan bort till Facklan för att kolla på bio.
"This means war" såg vi.
En skit rolig film!
Action/komedi i ett.
Ena stunden var det spännande som sjutton, för att i nästa stund vara hysteriskt roligt.
Detta är verkligen en film jag rekomenderar!
Action, komedi och romantik, alla mina favoriter i ett. :)


Tom Hardy.
Min blivande man.... ;)
Är han inte helt sjukt snygg!?
Och med den brittiska accenten, tatueringarna och dom blåa ögonen så är han helt klart min nya motsvarighet till "den perfekta mannen". *MUMS*

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar