fredag 9 mars 2012

Feberfrossa, migrän och kaffe.

Jisses..
I torsdagsmorse var jag tvungen att ringa till jobbet och sjukanmäla mig.
Vaknade 01:20 med världens migrän!
Hann precis ner till toaletten innan jag spydde som en kalv.
Dunkande huvudvärk som nästan fick ögonen att hoppa ut.....

Efter att ha spenaderat nästan hela dagen i sängen i totalt mörker, vågade jag mig till slut ut med Zillah..
Tur att jag har en snäll hund, som under mina migränanfall är helt nöjd med att kissa ute på tomten, samt hålla sig i närmare 10 timmar...
Hade fått feber under dagen, så knaprat panodil, alvedon och diflofenakt, samt någon citodon...
Fick vara sjukskriven idag också..

Febern har fortfarande inte gått ner någonting, men däremot att feberfrossan satt in.
Ett bra tecken i ochförsig, då den troligtvis är på väg ner.

Sitter nu nerbäddad i soffan med två filtar och två koppar kaffe framför mig.
Ingen migrän direkt idag, utan bara en j*kla tung, dunkande, tryckande huvudvärk.

Denna helgen får spenderas i sängen och i soffan och försöka kurera mig tills på måndag.
Längtar till jobbet....
Känner mig totalt värdelös när jag är hemma o är sjuk..! :(

Må gott!

XOXO

1 kommentar:

  1. Stackars Jennie som är sjuk! Krya på dig hjärtat så ses vi kanske nästa helg! kram

    SvaraRadera