söndag 25 mars 2012

Eldning.

Igår eldade jag, johanna, mamma och kicki.
Massor med skit kunde vi elda upp! :D

Väldigt skönt att bli av med det hela.
Allt skräp som låg utanför muren är nu helt borta.
Allt spillvirke!
Samt allt ris som fanns kvar efter att dom fällde trädet som landade på mitt hus förra året.
Blev himla fint där bakom nu!
Blir kanske också lite roligare att klippa gräset iår, när jag inte behöver köra gräsklipparen 3dm innanför muren. :)

Idag är det lugnt som gäller.
Ladda inför jobbet.
Det är ju skönt att solen skiner ute!
Just nu kollar jag på en film, men sen skall jag nog luncha hundarna, ta en promenad med dom, och när jag kommer hem blir det nog att ta med sig en bok ut på altanen, med en stor kopp kaffe! :)

Kanske till och med kan få lite färg i ansiktet!?

Ha en go Söndag, kompisar! :)






XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar