onsdag 18 april 2012

Onsdags-ledig...

Idag är det Onsdag och jag är ledig.
Var visserligen hemma igår också.
Hade sån jäkla migrän igår när jag vaknade, som höll i sig hela dagen.. :/
Tur att jag har så snälla och goa hundar, eftersom jag låg i sängen med förtäckta fönster hela dagen... :(
Har en jäkla huvudvärk idag också..
Ingen migrän som tur är, men en hiskelig huvudvärk!

Tittade på reklamen för "Unga läkare" igår kväll.
En tjej som hade en cysta i hjärnan.
Hon trodde först att hon hade spänningshuvudvärk, och senare migrän.
Hon hade varit hos läkaren flera gånger och "bara" fått migräntabletter.
Sen gjorde hon en magnetröntgen, vilket visade en cysta i hjärnan.
Jag har ju också gjort sån röntgen vid ett par tillfällen, men dom hittar ju ingenting.
Kanske borde prova lyckan igen!?
Förhoppningsvis så kanske dom hittar en cysta på mig också..!!
Jag vet att det kanske låter konstigt osv, men hade varit så ruskigt skönt om dom hade hittat något "riktigt" fel på mig någon gång..
Så man får redan på anledningen till all denna huvudvärk..

Mamma hade ju migrän när hon var ung, men den försvann när hon fick barn, och har aldrig kommit tillbaka igen.. Kanske är det så för mig också?!?

Skall se om jag kan få röjt lite här hemma idag.
Ser ut som ett riktigt bombnedslag.
Har varken haft lust eller ork att ta tag i det.
Har massor med tvätt som jag borde ta hand om....
Tvätta, vika och stoppa ner i lådorna.
diska, plocka undan, dammsuga och tvätta av golvet..
Ja,,, klockan är ju "bara" halv 10.. så får ta tag i det där lite senare..
Har ingen lust just nu!!! :)

Nu skall jag krypa ner under filten med kaffekoppen igen.
Ha det gott!

XOXO

1 kommentar: