fredag 27 april 2012

sammanfattning..

Har varit riktigt skit dålig på att blogga den sista tiden.
Ibland har jag ingen lust att skriva bara.. men har kommer en sammanfattning på dom senaste dagarna.. :)

Onsdag:
Träffade Elin på GMBK klockan 9:00.
Såg mörkt ut på himlen, och det hade varit skitväder hela morgonen..
Startade med en promenad i skogen.
Tillbaka vid klubbstugan så tränade vi lite agility.
Jag och Zillah tränade på stjärnan och bakombyten.. Sen fick vi massor utav hjälp med gungan (vippbrädan) också..
Zillahbanan var jätte duktig! :)

Blev lite fika, massa tjöt och ännu mer träning..
Hade en riktigt bra morgon tillsammans med Elin och hennes tjejer.
Väl hemma röjde jag lite och sen var det mest soffhäng och promenader resten av dagen.

Torsdag:
Jobbade på morgonen. Hade massor att göra!
Väl hemma blev det bara snabbaste promenaden.. Vilket jävla skitväder alltså!!
Gosade framför TV´n och fortsatte röja här hemma.
Vid 16:00 kom finaste Mattias och hälsade på.
Fikade lite...
Så hjälpte han mig att släcka landarsonden (motorlampan) på både min och Viktors bil.

Fredag (idag):
Har haft massor att göra på jobbet idag..
Riktigt stressigt!!
Chefen trillade förra veckan och gjorde sig illa.
Nu har han uppsökt läkare och det visade sig att ledbandet i höger handled hade brustit.
Så nu går han runt med nån typ av skena, vilket förhoppningsvis gör att ledbandet reparerar sig själv.. Om inte, så blir det ev. operation och gips..
Han skall iallafall inte belasta handleden det minsta under kommande 4 veckor, vilket betyder att vi är 1 man kort under vissa dagar = stressigt.
Idag har vi inte gjort många knop här hemma.
Sovit middag, ätit mat och promenerat..
Laddar inför helgen!!

Jag jobbar denna helgen. Både Lördag och Söndag och vi har massor att göra.
Börjar klockan 2:00 i morgon.
Då är det troligtvis massor att göra då också, sen blir det hem och vila en stund, käka middag osv, osv..
Sen vid 15-tiden skall jag och Zillah in till GMBK.
Tänkte att vi skulle kunna träna en liten stund, samt att vi skall hjälpa till att förbereda inför Söndagens tävlingar. Banbygge, markera upp Ulla-rundan, osv, osv..

På Söndag jobbar jag också på morgonen, och sen är det dags för GHU´s agilitytävling.
Doggy Proffesional cup tror jag att det hette, Ursäkta stavningen!!


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar