måndag 30 april 2012

Doggy-cupen = Ap-trött

It´s just another manic Monday... *nynnar*

Jamenvisst.. Idag är det Måndag, och jag är ledig.
Tog faktiskt ledigt idag eftersom jag är ledig Tisdag och Onsdag..
Men den största anledningen till att jag faktiskt tog ledigt idag var ju att det igår var agilitytävling på GMBK.
Doggy Proffesonal cup, tunnelklass, nybörjarklass och en öppen hoppklass.

Jag började dagen med att jobba...
Det flöt faktiskt på riktigt bra!
Var hemma vid Halv 11, tog en snabbdusch, bytte kläder osv, och sen blev det racer in till GMBK.
Var på plats kl. 12:00 och kunde vara med större delen utav dagen..
Tävlingarna började ju klockan 9, så jag var inte jätte sen..

Det blev en väldigt lång, men också väldigt rolig dag tillsammans med massa trevliga människor. Vi hade super tur med vädret också, och solen sken större delen av dagen. :)

Var hemma igår kväll kl. 22:30.. Blev en kortare promenad med hundarna tillsammans med mamma, innan det var läggdags.
Klockan hann väl bli närmare 24:00 innan jag faktiskt kom i säng, eftersom jag som vanligt fastnade framför datorn en lång stund.. :)

Vaknade klockan 6 i morse, men bestämde mig för att för en gångskull somna om!!
Så vaknade inte förän 8:00 (!!!!!!!) nästa gång...
Har en varnsinnig huvudvärk idag också..
Men tror det beror på att det blev så så lång dag igår, och att jag faktiskt har sovit i 8 timmar (!?!?).. Det händer ju nästan aldrig annars!!

Denna dagen kommer att spenderas i soffan framför TV´n..
Skall klicka lite med Tyson sen hade jag tänkt bara..
Och sen i eftermiddag/kväll är det agilitykurs för Zillah igen..!
Har för mig att det är benvaxning på schemat idag också.. men kommer inte riktigt ihåg..!?
Får kolla med Kicki och Johanna sen.. :)
Hade varit (o)skönt att bli av med håren på benen..
Ser ju ut som en apa just nu.. :)
Fast vem bryr sig!? Det värmer ju när det blir kallt ute.. ;)

Ha en go dag!'

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar