söndag 5 december 2010

Det Snöar och snöar..... *urk*


Jaha ja... DÅ var redan Söndag igen.
Det är galet att veckorna går så fort.. Det är ju redan 2:a Advent idag juh.. *jisses*

Gårdagen bjöd på lite allt möjligt.. ;)
Jobbade ihop med Emma och Malin på morgonen.. Men vi hade så lite att göra.. eller som jag vill vända det.. Vi var sååå duktiga, så vi var färdiga redan klockan 07:00. ;)

Sedan var det att åka hem. Gick upp till mamma en sväng. Fikade lite osv.
Mamma satte ihop min "pärmvägg" och så satt vi och pratade lite till..
Satte upp Julgranen också.. *mysigt*

Kl 17:00 var det dags för Julbord med jobbet. Vi var nere på Frillesbergs pensionat.. Jätte mysigt var det voch väldigt väldigt mycket och god mat! *mums* ;)
Kom hem vid 23:00 och hoppade raka vägen ner bland kuddarna.

Nu snöar det ute... som Satan!! *urk*
Tycker verkligen verkligen illa om snö!
Det är kallt och blött! *usch*
Var ute o skottade lite förut.. Gööör tungt ju.. :S

Idag blir det middag hos mamma! *Myspys*

Så måste jag ju bara få berätta om en kille som jag pratat jätte mkt med dom senaste 2 veckorna.. N kallar vi honom.. :)
Vilken UNDERBAR människa han är! <3

Jaha.. Det var det som jag hade att berätta idag.. Varken mer eller mindre.. ;)
Ha det gott så länge, så ses vi!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar