fredag 10 december 2010

Film, slänga och lek i snön....

Då är det fredag igen. Och denna helgen är jag ledig!
Väldigt skönt måste jag säga.. Älskar verkligen att vakna upp helt själv på morgonen, utan massa väckarklockor och annat tråkigt.. :)

Ikväll blir det en stillsam kväll för min del.
Sitter just nu och titta på "En snut på hugget". Fruktansvärt rolig film måste jag få säga..
Älskar verkligen den där hunden... Jerry Lee.. :D
Tänk om mina hundar kunde vara så duktiga! ;)

Idag kom det en conteiner (eller hur det nu stavas) hit hem...
Här skall det slängas skräp! :D

I morgon skall jag och Rambo åka ner till Åsa och leka med Della.. :D
Skall bli riktigt roligt.. :D
Hoppas bara att Rambos ben håller för det *håller tummarna*
Den stackaren haltar som en gammal gubbe nu..
Vi var ute o lekte i snön igår...
Han blir alltid halt när han har sprungit och lekt..
Vet inte om det är så att han sträcker sig, eller om benen är dåliga bara..?!?!
Får kanske åka till vet och kolla upp det hela..

Nu skall jag återgå till filmen!

Ha det gott!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar