torsdag 23 december 2010

Nu är det jul igen....

Ja, nu är det jul igen..
Eller imorgon rättare sagt.. ;)
Känner att jag är ganska så dålig på att uppdatera bloggen om jag skall vara ärlig.. *sorry*

Känner oftast att jag inte har något speciellt att berätta!?
Inte just nu heller faktiskt..
Men det såg lite tomt ut här.. ;)

Denna veckan har varit ganska så hektisk....
Jobbat som små gnuer på jobbet.. ;)

Igår (onsdag) så var jag och mamma inne i GBG och lämnade in Curtan hos doktorn.. Han har fått halsfluss eller vinter kräksjukan eller nått.. *stackaren* Han hostar, rosslar och låter som en riktig monstertruck.. Hihi*
Eller kanske inte.. Mer som en gammal rostig amerikanare med trasigt avgas system.. ;)

Så var vi och hämtade mormor i partille.. Stannade till i Kållered för lite mat-inköp och shopping :D´
Kramade kudden vid halv 8, eftersom klockan ringde 01:40.. :)

Idag, Sista dagen på jobbet för i år, började vi jobba vid 03:00
Hade galet mkt att göra idag.. ;) Närmare 900 bröd om jag kommer ihåg rätt!?
Massor med mandelmusslor, stjärnor och klenätter.. ;)
Ärligt talat, så tycker jag faktiskt att det är lite mysigt med julbaket på jobbet också.. :)
Om man bara kan få slippa LUSSEBULLARNA! :P

Vi avslutade arbetsdagen med jul-frukost.
Snälla chefen med underbara frun bjöd på lax, ägg, skinka, vörtbröd, korv, köttbullar och mkt mkt mer.. ;)
Så fick vi varsin julklapp också! *weeeiii*

Väl hemma var det promenad med hundarna, för att sedan träffa Johanna och julklapps shopping.. :P
Vi hade egentligen tänkt att åka till kungsmässan.. men väl där.. när vi såg hur galet mkt folk det var, så åkte vi till kållered i stället.. :)
Det blev lite Rusta, Cassels, Kappahl, Lindex, K-centret, Systemet och Coop.. :D
Så nu är alla julklappar inköpta.. *ler*

Så är jag på shopping humör nu också.. Helt tokig!
En julklapp till mamma, en till mig.. En julklapp till Robin, och en till mig... En till mormor, och en till mig.. En julklapp till Viktor, och en till mig.. ;) Hahahah!

Så nu... 2 klänningar, en skjorta, en topp, ett par leggins och massa smågrejer på Rusta, senare.. så måste jag säga att jag känner mig förbaskat nöjd med livet.. ;)

Idag fyller även lilla Vickevire år också.. 19år.. GRATTIS!!!
Herrejisses! Han som alltid har varit en liten knatte.. ;) Vad hände? ;)

Så jag kom precis hem faktiskt.. ;)
Har varit uppe hos mamma och ätit pannbiff, potatis och sås (ett måste på Viktors födelsedag) samt lite kaffe och tårta.. :)

Nu är det uppesittarkväll på bingolotto.. Trevligt! ;)
Somnar nog inom en snar framtid kan jag tänka mig..
Har ju varit uppe sen 01:45 trots allt. ;)

Redan Julafton i morgon!
Sen är det hela 2½ veckas semster för min del! *lyllos* ;)

Skriver säkert imorgon, eftersom jag troligtvis kommer att avlida av tristess.. ;)

Ha det gott så länge!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar