söndag 19 december 2010

Söndag, myspys och mindre än en vecka kvar till jul


Idag är det söndag, och jag har varit ledig heeela dagen! :D *skönt*
Snöat har det gjort idag också.. *urk* skottat och grejer. :(

Har städat massa idag också.. Känner mig riktigt duktig om jag skall vara ärlig. *flinar*
Diskat, tvättat, vikt, lagt i lådorna, dammsugit, tvättat golven, bäddat rent och dammat!
Vissa dagar är mer produktiva än andra.. ;)

I morgon är det måndag igen, och dags för jobbet..
Denna veckan jobbar jag mån,tis,ons och torsdag.. sen.. är det JULAFTON!
Galet att tiden har gått så fort! :O
Det var ju faktiskt inte så längesen som vi höll på o skotta som galningar och det var snö upp till låren.. :S

Torsdag fyller Viktor 19år.
Fredag är det Julafton.
och på Lördagen fyller mormor 80år.
Så hoppas jag ju även att J kommer till kungsbacka på juldagen också.. ;)
Hade varit så jäkla roligt att träffa honom igen! *tycker om*

jahopp.. mer än så hade jag tyvärr inte att berätta.. ;)

Ta hand om er där ute i kylan! och kör försiktigt... Det är halt ute! ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar