måndag 27 december 2010

Tisdag.

Idag är det Tisdagen den 28 December... Nyår närmar sig med stormsteg..

På dagens schema står STÄDA!
Jag fattar inte varför jag grisar ner så mycket.. Hur svårt kan det vara att lägga kläderna på en stol, och inte slänga dom på golvet.. Att ställa ner disken i diskmaskinen på en gång.. Varför ställa det på bänken!?
Hmm.. Jag tror nog att jag får ta ett allvarligt snack med mig själv om detta.. INTA OKEJ! :)

Sedan kommer Maggan hit och hälsar på.
Det skall bli kul!
Har inte träffat henne på jätte länge, och hon har inte sett lilla huset mer än på bilderna jag lägger upp här.
Såååå.. nu är det dags!
Mys-fika och tjöta skit en stund..
Så får jag åka ner till Borås och hälsa på henne och Daniel i deras hus någon dag också.. :D

Såå.. Det var det jag hade att berätta nu..
Vi hörs kanske sen.. Annars blir det kanske i morgon..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar