måndag 27 december 2010

Mikrofonkåt..



.... är precis vad jag lyssnar på nu.. :D
Svin bra låt! September gör den så otroligt bra! :)

På juldagen så fyllde ju mormor år.. vi firade henne med lite middag och tårta.

17:20 kom Becka hem till mig, så vi kunde göra oss i ordning tillsammans.
Var väldigt roligt och mysigt! :)
Jag tog tyvärr inga kort från den kvällen.. glömde helt bort att jag hade kameran med mig! *oooops*
Men la in ett kort från annandagen istället. ;)
Åkte in till Kungsbacka vid halv 8. Hem till Zacke. :)
Fast han var inte hemma.. Tevvan (eller hur man nu stavar det) var där i allafall..
Tror att vi väckte honom, för han låg och halvsov i sängen när vi kom in.. ;)
En halvtimme senare kom Zacke, mathias och nisse.. och sen kom ju Lollo
Vi var hemma hos Zacke till kanske 12.. sen gick vi ner till Peppes.. eller först Laounchen och sen till baren.
Även om jag egentligen bara ville åka hem och sova, så övertalade dom underbara mig att följa med. Så.. Det gjorde jag. :)
Hade en jätte mysig kväll! Tycker verkligen om att umgås med Becka och Lollo.. Man blir ju liksom glad av att vara med dom!
Tyvärr träffade jag ju inte J på juldagen.. :(
Han var inte i kungsbacka.. utan stannade i värnamo.
Ett klokt val i det här väglaget.. men inte utan att man blev liiite besviken ändå.. ;)
På annandagen körde vi hem mormor till Partille. Så kom Bosse, Aud, Kristin och Nathalie dit och fikade också.. :) *Mysigt*
Mormor fick en 37" TV i födelsedagspresent.. :) Så den andra 32" TV´n åkte in i sovrummet.. :D
Vi satt där och fikade ett par timmar.. pratade om mormors 80 års kalas som hon skall ha den 5 Jan..
1000-tals grejer att gå igenom.. Är inte lätt med allergier och vad vegeterianer och veganer kan äta.. ;)
Men tillslut löste sig allt perfekt.. :)
På Fredag är det Nyår....
Undra vad som händer då?
Är egentligen inte så mycket för det där med nyår, midsommar, valborg, osv..
Tycker att det är helt klart över reklamerat!!
Så.... det blir väl kanske som de senaste 2 åren..
Bara vara hemma.. somna innan klockan 10.. ;)
Hahaha..!!
Så... det var det jag hade att säga idag.. Kommer kanske något i morgon också..
Den som lever får se.. ;)
Puss och kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar