måndag 13 december 2010

Ingen...

Det är helt uppenbarligen ingen som läser min blogg.. :(
Ingen som ville ge sig tillkänna iallafall.. *S*

Idag när jag åkte hem från jobbet så började Curtan bröta...
Han lät som en j*vla EPA-traktor.. :( *UURK*
Jag undrar vad som kan vara fel på honom... Hål i avgassystemet?
Den 28 December så skall han i allafall få åka till Allt i Bil för att byta kamrem..
Kanske dom kan lösa hans "lilla" problem med avgas-grejerna också!? :)

Nu har Nathalie precis varit här och fikat..
Hade med sig sina egengjorda smycken.. Jätte fina!

Idag är det ju också LUCIA...
Stackars Emma... hade ca 4000 st lussebullar att baka av i morse..
Men som tur är, så har vi ju en snäll chef, så han kom ut och hjälpte henne! :D

För min del blir det iallafall inga lussebullar idag.. *uughhf*
Snacka om att vara trött på det, innan det ens är dags att äta dom..

Tänker mkt på N..
Hoppas att han har det bra!
Har inte pratat med honom på hela helgen, pga familjegrejer...
kan man sakna någon man aldrig har träffat?
hmm.. Jag vet inte..

Nu skall jag kolla på Top Model!

Ha det så gott!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar