tisdag 27 september 2011

Dålig...

.. med uppdatering här ja...!

Har inte haft nån större lust att blogga den sista veckan..
Jobbat, jobbat, och jobbat.. ;)
sen har jag även hunnit med lite träning, långa hundpromenader och en ridtur på Cora med Jannike.

Har ju börjat tidigt ett par gånger nu.. vilket betyder att jag börjar jobba klockan 02:00 istället för 03:00.
Jag och Magnus skall ju jobba tillsammans, bara vi, var tredje Söndag.
Så i Söndags var våran första gång.
Det gick faktiskt väldigt bra.
lite dålig jäsning på combifrallorna och lite brända spandauer.. Annars var allt toppen.. :)

Sen har jag ju varit väldigt sugen på att skaffa häst igen...
Men insett att jag ALDRIG kommer att kunna få det att gå ihop ekonomiskt...!!

Har fått ett erbjudande av Jannike,, att rida hennes häst Cora varje Lördag.
Skall bli jätte roligt faktiskt!
Och i Söndags var jag nere och red lite tillsammans med Jannike.
Hon hade lånat en travare, så vi kunde rid ut en sväng..
Vi var nog ute i ca 2 timmar tror jag, och allt gick jätte bra!
Är ju helt klart ganska ringrostig.. men trillade inte av när Cora dansade på sidan iallafall.. ;)
Skall verkligen bli jätte roligt!!!

På Lördag åker jag och mamma till Turkiet!!
Skall bli sååååå j*vla skönt!!'
Har verkligen längtat och väntat i många många veckor nu...! ;)
Så på Lördag är det äntligen dags att åka!!!!! :D

Så dagen kommer bestå av städning och packning..
En hel del tvättning också är ju inte att förglömma..! ;)
Näää, nu skall jag väl sätta lite fart..
Har bara fått i mig 4 koppar kaffe än, och skall ju möta Viktor utanför om 30 min för promenad med hundarna..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar