fredag 30 september 2011

officiellt......

... idag börjar officiellt min semester!!

Äntligen, måste jag få tillägga!!
I morgon bär det iväg till Turkiet tillsammans med mamma!
klockan 07: någonting går planet i morgonbitti.
Skall bli så sjukt härligt att få komma iväg till solen och värmen!

Håller nu på att städa och röja här hemma så att Johanna skall kunna trivas här, utan att ranta runt i all min skit.. :)

Hunderna ligger på varsin sida av vardagsrummet med varsitt grisöra i munnen.
Livet är underbart ibland måste jag få säga!

Nu blir det att sätta lite fart igen, saå att jag bli klar någon gång...
sen blir det långdusch och packa färdigt det sista..
Sen är det bums i säng, då klockan ringer 04:00.. :D

Ha det fint här hemma i kylan! ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar