tisdag 6 september 2011

Träning, soffhäng och städning....

Idag är det Onsdag, och jag är som vanlig ledig!

Igår var jag ju och hälsade på Manne.. <3
Lipade som ett litet barn när han blåste varm luft i ansiktet på mig och gnuggade nosen mot min kind..
Herrejisses!!
Älskar verkligen den hästen!
Hade jag haft möjlighet så skulle jag köpa tillbaka honom igen...
Men det har jag varken råd eller möjlighet att göra... så jag skall åka dit och klappa på honom idag igen.
Han skall tydligen visas för några ikväll... Och då kan det ju vara en bra idé att klappa på honom redan nu, då jag kanske inte för se honom igen....

Igår kväll var det danspass för hela slanten.
Jätte roligt, men jätte jobbigt!

Sen på kvällen blev det soffhäng med hemmagjord Pizza....

Och idag blir det att hälsa på Manne och sedan hem o städa!
Det är verkligen behövligt...
Säger ju ofta att jag skall städa...
Men jag påbörjar det bara, utan att göra klart..
T.ex i fredags så röjde jag ut ur klädkammaren.... sen slutade jag.. Satte mig och läste i solen istället....

Men nu måste jag faktiskt göra det!!
Massor med disk och massor med tvätt att ta hand om!
Såååå.. nu är det dags att sätta fart!

Over and out!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar