måndag 19 september 2011

en liten rättelse..

.. måste helt enkelt rätta mig själv.. Det heter ju inte Kryptonid, utan KRYPTOCHID..! ;)

Söndagen blev lugn för min del..
Tog med mig Johanna och Zillah o åkte bort till Nordhallands Ridklubb.
Dom hade KM och en lokal häst-tävling på utebanan, så då tänkte jag att det kunde vara en väldigt bra miljöträning för lilla Zillahbanan.. ;)
Och även ett bra tillfälle att träffa Johanna såklart..!

Väl hemma blev det middag och promenad med hundarna, samt lite soffhäng innan sängen ropade på mig.

Idag har varit en riktigt slapp dag.
Jobbade ju som vanligt i morse... Men sen har jag inte fått gjort mycket!
skrivit rent min bagerianteckningar inför morgondagen bara..
Fick till och med middag av Viktor idag!
Så jag slapp laga mat också!! :D

Imorgon blir det jobb igen..
Fast då börjar jag 02:00 istället för 03:00.
Skall vara tidig var tredje Söndag härdanefter, då det bara är jag och Magnus som skall jobba.
så i morgon är det övning inför Söndagen..
Är ju en hel del saker att tänka på!!!

Och i morgon kväll blir det ju danspasset som vanligt.. Om det inte mot all förmodan skulle bli riktigt super fint väder... För då tar jag med Zillah bort till den öppna agility-träningen istället.. :)
Vi får väl se vad vädergudarna tycker att jag skall hitta på! ;)

Take care!
Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar