söndag 11 september 2011

Fantastisk helg!!

Hallåååå bloggen!
Det har varit en helt fantastisk helg!
Jobbade i lördagsmorse tillsammans med chefen och M.
Det flöt på väldigt bra och vi kunde stämpla ut redan klockan 8:00. :)
Åkte hem och vilade ett par timmar, käkade lite och promenerade med Zillah..

Klockan 16:00 var det dags att bege sig ner mot Åsa igen..
PERSONALFEST!!!!
Vi åkte buss in till GBG, till Park Lane.
Där vi gick på Cabarét Lorensberg.
En helt fantastisk kväll, med show, dans, sång och massor med god mat!
Helt underbart måste jag säga!! :)

Hade en helt grym kväll och bussen åkte hemåt vid 24:00.

Sen så måste jag säga att jag har världens bästa chef, som gav mig ledigt idag, så att jag faktiskt kunde åka med på kalaset igår! TACK!!!!!

Nu är det långt efter läggdags, sååå hopp i säng med mig! ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar