tisdag 9 augusti 2011

237...

Ja, det här blir mitt 237:de blogginlägg, sen jag startade bloggen... :)

Har varit rusktigt dålig på att blogga vissa perioder, och vissa perioder, så har jag bloggat en hel del..

Idag är det iallafall Tisdag, och i morgon är jag ledig igen!
Skall bli skönt med sovmorgon igen, trots att jag har varit ledig hela helgen....

Imorgon blir det storstädning här hemma!
Verkligen STORSTÄDNING!!
Är i stort behov av att röja upp här hemma, eftersom det ser ut som ett smärre slagfält..
Sen blir det mys och bus med hundarna!

Dagen startade på jobbet, som vanligt klockn 03:00, det märks att sommaren är slut nu.
Skolorna börjar ju nästa vecka och industrisemestern är slut, så nu är det lungt och skönt på jobbet igen.. :)
Skönt när tempot trappas ner, men samtidigt segt eftersom dagen blir så lång...

När jag kom hem sov jag lite middag (vilket jag ALDRIG gör annars), sen äta lite, läsa min bok och dricka massor med kaffe! :)
Gick på promenad med mamma och hundarna, för att sedan packa in alla i bilen och tuta ner till Gottskär.
Där käkade vi lite glass i kvällsolen på bryggan och njöt av sommaren...
Promenerade ut på en av bryggorna och sen tillbaka till bilen igen..
Åkte hemåt, och nu sitter jag är soffan med en stooor kopp kaffe i handen och tittar på lite inspelade program på boxern.. :)
Lite CSI, CSI Miami, Criminal Minds, Bones, CSI NY och Brottkod försvunnen.. :)

Älskar att kunna sitta uppe och titta på TV o dricka kaffe på kvällarna..!
Känner mig ju nästan normal då iallafall...! ;)

Vi hörs!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar