tisdag 16 augusti 2011

Mycket som hänt..

Sedan sist.. :)

Konstaterade ju redan förra gången att jag är jätte dålig på att uppdatera bloggen vissa perioder.
Detta har varit en sånt period.. Eller är kanske man skall säga.. ;)
Jobbar ju en hel del nu..
Framför allt så har jag ju jobbat långvecka denna veckan vilket betydar att jag jobbar, äter, hundarna och sover.. Den den övriga tiden, när jag inte är på jobbet så går jag ju runt som en Zombie!

Nu idag, är det iallafall Tisdag.. 1 vecka sedan jag skrev sist..
Har ju jobbat långvecka, och nu ÄNTLIGEN är jag ledig i morgon.. ;)
Älskar att ha sovmorgon..!!

Sååå.. vad har hänt sen senast?
Jo... Jobbade ju Måndagen och Tisdagen, Så var jag ledig på Onsdagen.
Sedan jobbade jag ju Tors till Tis...
I helgen har det varit stillsamt i största delen..
I Söndags kom mormor hit och vi körde henne till Skrea runt 1 tiden..
Blev bjudna på 3-rättersmiddag och vid 21:00 tiden åkte vi hemåt..

Igår, Måndagen, så tog jag och mamma med oss hundarna och åkte till Sätila..
Till Rambo och Tysons uppfödare, Eva Borg.
Hade en jätte mysig dag, eftermiddag och kväll med många goa skratt!
Tyson fick träffa 2 stycken av sina kullbröder.

Först fick han träffa Nisse (Urex) och sedan fick han även träffa Anne-Lie och Stefans lilla Uzo.
Anne-Lie är Eva´s dotter, så henne och Stefan har jag träffat innan, när jag var liten...
Jätte roligt att träffa dom igen, Och att dom har en bror till Tyson.. :)
Lika som bär var dom iallafall!! :D

Tänkte lägga upp lite bilder som mamma tog, men det får komma i ett eget inlägg så att inte texten blir CP.
Men det får bli i morgon! :)

Ikväll blir det iallafall myspys här i soffan framför TV´n med hundarna..
Tyson skall sova över här i natt, eftersom mamma är ute med en vänninnna ikväll.. :)
Så det är lite mysigt faktiskt..
Stackars lilla valpen är fortfarande trött sen gårdagen.. ;)
Sover som en liten gris hela tiden..!

Nu skall jag sätta på lite mer kaffe och krypa ner under filten..
Ville bara uppdatera er lite om vad som hänt sedan senast.. :)
Ha en fin kväll!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar