torsdag 4 augusti 2011

Pinsamma problem...

..är precis vad jag har!
Flera problem till och med...

nr. 1: Sen Rambo dog, så har jag haft problem med maten.
i ena stunden så har jag ingen matlust över huvudtaget.. "Svälter mig"..
Och i nästa stund hets äter jag, för att sedan få ångest....
Varför vet jag inte...!?'
Kanske stressen av att Rambo är borta som gör att det blir så...
Får i allafall ångest av att jag går upp i vikt igen..
Kämpade ju på bra med VV innan, men har helt och hållet kommit av mig..
Får inte tummen ur att komma igång...
Men måste nog göra det..
För det här fungerar ju inte längre.....
Ju fetare jag blir, dessto mer ångest, dessto midre matlust och dessto mer hetsätande när jag stänger a... = mer ångest....

nr 2: När jag rakar bikinilinjen så får jag massor med röda prickar.. "Hårsäcksinflamation" säger dom som vet...
Använder en "maling" rakhyvel som är vass, rakgelé/lödder, parfymfri tvål, har också provat sprillans ny hyvel, men inget verkar funka..
Har också provat RFSU´s artiklar, men dom fungerar inte dom heller....
Förstår inte vad jag gör för fel egentligen....
Är det någon som vet..?
Kanske har nått tips på hur man INTE får prickar....
Är ju väldigt irriterande så här i bikini-säsong.....

nr 3: Får aldrig tummen ur att sätta igång med sånt som jag borde...
Blir apatisk i mellan åt, och bara en sån sak som att sätta på diskmaskinen eller tvättmaskinen är jobbigt..
Det är också efter att Rambo försvann som det blev så...

Är ju kanske inte BARA för att Rambo försvann...
En annan person försvann ju från mig i samma veva...
Någon som jag faktiskt tyckte väldigt mycket om..
Som betydde något....

Jaja, jag vet inte..

I morgon skall Johanna sitta hundvakt för mina smp moster...
Jag och mamma skall ta en tripp till Liseberg och titta när Wahlströms spelar..
Kanske en liten dans också, vem vet!? :)

Jaja, nog om mig..
Ha det gott!

Kram!

1 kommentar:

  1. Ang Rambo så är du ju ledsen vilket du förknippar med mat som tröst, hetsötning blir det av att äta oregelbundet!!
    Rakning, åt vilket håll rakar du??

    Mvh Malin Lundin

    SvaraRadera