onsdag 17 augusti 2011

Onsdag...

Idag är det Onsdag, och jag har varit ledig hela dagen!

Tanken var ju att Mr T skulle sova över här i natt, men eftersom mamma kom hem vid 22:00 så fick han sova hemma hos henne.
Är ju lite lugnare så... ;)
Litar ju inte riktigt på att han sover hela natten, utan kanske vaknar, blir rastlös och börjar tugga på saker..
Då är det säkrast att han sover uppe hos mamma..
Visserligen är han ju en ovanligt snäll kelpievalp, men ändå.. ;)

Vi har sagt det många gånger nu..
-"Är det säkert att han verkligen är en kelpie!?"
-"Han är ju hur snäll som hellst.. ligger och sover, busar lite och vilar sedan igen.. Så gjorde ALDRIG Rambo"

Och det är ju helt sant!
Tyson är våran 3:dje kelpievalp nu.. Och vi har aldrig varit med om en så snäll valp!!
Herrejisses! :)
Helt underbart är det ju.. Men man undrar ju om han är sjuk, när han inte tuggar sönder saker och kan lägga sig och vila mitt på dagen.. ;)

Imorse släppte mamma in Tyson till mig vid 07:00, eftersom hon skulle åka och träna.
Och sedan dess har han varit här nere hos oss..!
Jätte mysigt att ha lite tid med honom..
Blir ju kvalitétstid när det bara är Tyson, Zillah och jag.. Våran egna lilla familj.. :D

Idag har även Maria och hennes fina pojkar varit här på besök..
Åt lite korv med bröd och fruktsallad..
Hade en jätte mysig eftermiddag med massa tjöt, medan barnen tittade på film. :)

Imorgon blir det jobbet igen, och så har jag för mig att det va imorgon kväll jag skulle åka med Johanna och Kicki o vaxa benen..
Spännande! ;)

Så jobbar jag ju på Fredag också.. Och sen är det en ledig helg..! :D
Då blir det eventuellt att åka och kolla på Agilitytävligar.. :)
Spännande skall det bli!
Har aldrig varit och tittat på det innan, så det skall verkligen bli roligt.. :)
Är ju nånting som jag skulle vilja göra med Zillah så småningom..
Och Tyson sen när han växer till sig såklart.. ;)

Jaja.. nog för idag!
Ha en fin kväll!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar