fredag 19 augusti 2011

Fredagsmys!

Idag är det Fredag igen...
Veckorna går otroligt fort, och sommaren är nu officiellt över!
Dagen har kommit med riktigt höstväder.
Riktigt regn och ruskväder..
Mysigt enligt mig, då man kan gosa ner sig i soffan under en filt, en stor kopp kaffe och massor med tända ljus!

Så det är precis vad jag gör nu...
Dagen började med ett jobbpass och när jag kom hem blev det en liten sväng med hundarna..
Efter det så gick jag, Zillah och Tyson upp i sovrummet för att sova lite middag..
Brukar försöka göra det när det är dåligt väder, så att man kan vara uppe lite längre på kvällen. :)
När vi vaknat igen (2 timmar senare) var det kissepaus och bus som gällde.
Och vid 18-tiden gick vi en rask promenad runt området..
Vi hann ju precis hem innan regnet kom tillbaka..! *puh*

Då fick Tyson följa med mamma hem till dom, och Zillah och jag skyndade oss in till oss.
Nu har vi ätit lite hemma-gjord pizza, duschat och sitter nu framför TV`n med en kopp kaffe i handen.

Igår eftermiddag var jag med Johanna och Kicki inne på Hisingen, Wieselgrensplatsen, hos deras vaxtant.
Fick vaxat underbenen faktiskt! :)
Gjorde inte alls så ont som jag hade trott att det skulle göra..
Men sen är jag ju ganska tålig när det gäller sånt där..
Somnade ju när jag tatuerade mig, och märkte inte ens när nålen åkte igenom då jag piercade bröstvårtan.. ;)
Lite tokigt kanske.. Men så är det!

Bokade en ny tid, till den 28 September.
Blev perfekt med tanke på att jag och mamma åker till Turkiet den 1 Oktober. :)
Längtar som sjutton dit!!
I morgon är det bara 6 veckor kvar!!

Jaja, nu skall jag fortsätta titta på mina inspelade CSI program.
Vi hörs!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar