tisdag 2 augusti 2011

Finally Free...!!

Weeeiiihooo!
Äntligen är det Tisdag igen!
Har jobbat i 6 dagar nu, och nu äntligen är det tisdag..
Imorgon är jag ju ledig igen!
Helt underbart måste jag säga!! :)

Skulle egentligen ha varit och tränat idag, men avbokade det hela på grund av vädret.
Jag och mamma tog med oss hundarna och åkte ner till havet istället.. :)
I morgon blir det helt enkelt PW för våran del istället...

Det suger fett att åka till Friskis när det för en gång skull är fint väder..
Vi konstaterade det båda två...
I morgon skall det ju inte vara så värst fint, så det kanske blir en tur till Friskis då istället.. :)
Men det återstår att se..

Morgondagen kommer att bestå av hundarna och STÄDNING!
Ser ut som ett bombnedslag här hemma!!!!!
Kanske borde jag klippa gräset om vädret är okej också.. :)

Sen jobbar jag bara torsdag och fredag, för att sedan ta helg.. :)

I natt har jag och Zillah besök..
Skall bli riktigt mysigt faktiskt...!!!!
MR Mc T är här, och skall faktiskt sova över här i natt..
Skall bli mysigt att få ligga bredvid någon igen..
Zillah brukar ju gå och lägga sig i "sin" säng..

Just nu längtar jag till vecka 40..
När jag och mamma skall åka till Turkiet.
Skall verkligen bli skönt att bara ligga o slappa på stranden..!
Blev ju inget med det på Kreta förra året, och under förra sommaren så var jag ju bara på stranden 1 gång, pga husbygge och fetma. :)

Nu blir det soffmys med underbart sällskap!
Ha en fin kväll!!
Kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar