söndag 7 augusti 2011

Such a night....

Har haft en riktig toppen helg! :D

Har ju varit ledig denna helgen..
Så i fredags så var Johanna hundvakt hela kvällen, medan jag och mamma spatserade runt på Liseberg och tittade när Wahlströms spelade på Polketten!
Super mysig kväll va det, trots att vädret var ostadigt..
Men vad gör det..!? :)
Träffade på några gammla danskompisar från förr i tiden, vilket var jätte roligt!
Är ju en hel del år sedan jag såg någon av dom sist.. :)

Gårkvällen spenderades OCKSÅ på Liseberg!
Denna kvällen tillsammans med Maggan och Date på scenen..
En del danser blev det denna kvällen, vilket var riktigt roligt!!
Trodde inte att jag skulle orka så många låtar i rad, eftersom det är lite mer än 1 år sedan jag dansade sist..
Men det gick fint ändå!
Bättre kondition nu än då.. ;)

Både Date och Wahlströms var precis lika bra som jag kommer ihåg också! :D

Och SATAN va snygga killar det finns ändå!!! ;)
Har ju varit helt avstängd från sånt där ett bra tag nu..
Men så i fredags på Liseberg så började jag väl öppna ögonen, och JISSES!!! ;)

Så nu kan man väl säga att det är på riktigt.... I´m Back on track!! :D
And i love it!

XOXO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar