fredag 11 maj 2012

Förtidig...

En förtidig födelsedags present till mig själv.. :)

Har länge funderat på att köpa regntäcken till mina små monster...
Dom har ju bara sina vintertäcken samt täckena i softshell..
Men med dom håller dom sig inte helt torra när det ösregnar..!

Så efter mycket övervägande har jag nu gjort slag i saken och beställt varsitt regntäcke åt dom. :)
Man skulle kunna se det som en födelsedagspresent till mig själv..
Dels blir dom inte lika våta och smutsiga, och i samma stund blir det inte lika skitigt här hemma heller..
Då slipper jag ju tvätta golven hela tiden, vilket i sin tur sparar både på rengöringsmedel samt vatten... En investering helt enkelt..! ;)


Varsitt sånt här täcke blev det tillslut, efter noga övervägande..

Back On Track fodrade regntäcke..! :)
Super snyggt med massor med bra grejer..!

Tyson som är så varm av sig kommer nog att älska det..!
Och Zillah kommer också att älska det, och hon är frusen..
Tydligen har BoT någon typ av material som skall vara bra för muskler, leder, osv..
Samt att det inte skall "överhetta" hunden, men samtidigt vara varmt och skönt...

Jaja.. vi får väl se vad mina små grisar säger när dom kommer..
Jag älskar dom här täckena iallafall, så jyckarna får nöja sig, och lära sig älska dom.. ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar