onsdag 16 maj 2012

Härlig!


Har haft en härlig dag!
Vaknade helt och hållet utvilad 06:30 av att Tyson kröp upp i sängen och tryckte sig intill mig.
Göööör mysigt sätt att vakna på! <3

Blev en sväng runt området, och väl hemma frukost för oss alla 3..
En dusch och sen ytterligare ett par koppar kaffe till, packning av väskan, osv
sen bar det iväg för oss 3 till klubben för att träffa Elin och hennes fina tjejer..

En go promenad, lite agilityträning och massor med härligt tjöt.

Underbara människa!
Ibland i livet, (händer INTE ofta) så träffar man på människor som man "klickar" med.
Elin är en sån person...
När man bara känner att: "Hon... Hon vill jag lära känna.. Hon kommer att bli en fantastisk kompis, en sån där RIKTIG kompis!!"
Precis så känns det med Elin.. Gjorde faktiskt det första gången jag träffade henne för 1 år sen.. :)

Sen vi kom hem från klubben så har vi käkat middag, promenerat 2 ggr, tränat på slalom och kollat på 2 filmer.. :)

ÄLSKAR verkligen att vara ledig!
Något jag helt klart hade kunnat välja mig vid.. ;)
Kanske skall hitta mig en rik man sen, så jag kan agera hemmafru.. ;)
Dessvärre är jag sjukt stökig och skräpig av mig, och ruskigt dålig på att städa o tvätta..

MEN, i morgon MÅSTE jag verkligen ta tag i mitt hem!
Ser förjävligt ut rent ut sagt!!
Hoppas på ganska fint väder, så jag kan slänga ut hundarna på altanen medan jag dammsuger och tvättar golvet..
Är ju sjukt drygt att ha 2 hundar som tassar runt på mitt nytvättade golv och gör massa spår.. :)

Ha en go kväll!

XOXO

1 kommentar: